Pues organizo mis juegos asi:
My games organized as follows:
En la carpeta de ROMS añado categorias de region y naturaleza de ROMS como puede ser los sin licencia, hacks, piratas, prototipos, testers, etc...
In the ROMS folder add category region and nature of ROMS such as the unlicensed, hacks, pirates, prototypes, testers, etc ...
Image2 by
Pequexo_Nemo, on Flickr
Dentro de cada directorio principalmente en las de region se añaden subcarpetas con cada letra del abecedario.
Within each directory mainly in the sub region are added with each letter of the alphabet.
Image4 by
Pequexo_Nemo, on Flickr
A veces no vale mucho la pena meter cada letra si no contamos con muchas ROMS pero superamos el limite que nos deja el Everdrive insertar entonces con dos subcarpetas asi para los FDS por ejemplo:
Sometimes there is so worth putting each letter unless we have many ROMS but we overcame the limit that leaves the Everdrive then insert two subfolders so for FDS for example:
Image6 by
Pequexo_Nemo, on Flickr
Cuando son menos ROMS no es necesario las subcarpetas alfabeticas como me sucede en los prototipos y piratas.
When less ROMS is not necessary alphabetical subfolders as it happens on prototypes and pirates.
Image8 by
Pequexo_Nemo, on Flickr
Pequeño video demostrativo (Originalmente fue para exponer un problema aqui con mi Everdrive N8 y que satisfactoriamente pude resolver)
Small demonstration video (originally was to expose a problem here with my Everdrive N8 and I could successfully solve)
https://www.youtube.com/watch?v=nDFHZ-3PqdMSaludos desde México.
Greetings from Mexico.